söndag 7 mars 2010

Första gången...

Jaha, har visst bestämt mig för o börja blogga... Läser ju så många härliga bloggar varje dag och har under en tid faktiskt funderat på att börja själv, så gör ett försök! Kommer skriva om det som finns i tankarna just för tillfället och kommer säkert beröra det mesta som händer i mitt liv.

Söndagkväll och helgen börjar lida mot sitt slut... igen... Helgen som gått har till största del bestått av att försöka hålla Levisen så nöjd det bara gått, stackarn har varit sjuk. Hade planerat att åka till tomten för o kolla läget, de har ÄNTLIGEN börjat med bygget! Eller bygge o bygge, förberedelser inför att gjuta plattan. Huset kommer ju inte förrän 8 april och inflyttning inte förrän den 26 augusti... Känns som en eeeevighet... Men nu är det på gång, jiiiihhuuuu!

Det är mycket o planera inför inflytt, både inomhus o utomhus, o känner jag mig själv rätt så kommer jag också att hinna ändra mig ETT ANTAL gånger innan jag bestämt mig. På Bok Rean hittade jag en trädgårdsbok som jag tänkte börja bläddra i. Är ju inte dirkekt hemma i trädgårdsvärlden o behöver inspiration o tips eftersom tomten är som ett öppet fält. Så trädgårdsläsning får det bli för resten av kvällen...



Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar