lördag 13 mars 2010

Kalas

Idag hade vi kalas här hemma, det bjöds på sopplunch med hembakt bröd och till kaffet kladdkakemuffins o grädde. Mmmmm....

Fick fina blommor och presenter, bla en supersöt rosa- och vitrutig kökshanduk o uppläggningsfat på fot, tack snälla alla! Är ju så himla kul o träffa er!

Imorgon ska vi till Bomässan som är här i stan till helgen, blev inbjudna av a-hus. Ska bli riktigt roligt och hoppas på inspiration och ideér till huset. Har ju visserligen beställt alla stora saker såsom kök och badrum, men ändå... Köket blir ett vitt från Marbodal med porslinsknoppar och rostfria vitvaror. Har ännu inte klurat ut hur min kära porslinsdiskho ska kunna gå att få in i köksplaneringen men men, skam den som ger sig. Har dock tänkt byta ut en del överskåp mot öppna hyllor för o få lite mer rymd.

Nehej, nu blir det Melodifestival!



Kram Mia

3 kommentarer:

  1. MARIA! Jag måste få receptet på brödet och den gudomliga soppan :) Var så sjukt gott! Brödet skulle jag kunna äta som godis :)

    SvaraRadera
  2. MARIA! Jag måste få receptet på brödet och den gudomliga soppan :) Var så sjukt gott! Brödet skulle jag kunna äta som godis :)

    SvaraRadera
  3. Å vilken fin blogg syster! Jag blir också sugen, men jag tror inte att jag hinner med. Risken finns ju att jag inte gör något annat heller. Puss och kram /Nenne

    SvaraRadera