tisdag 23 mars 2010

Sälja läggan...

Idag ringde jag mäklaren vi bestämt oss för att anlita till att sälja vår lägenhet, bokade tid med honom till efter påsk... Det är många känslor i det här med försäljning o flytt. Dels är jag såklart nervös och spänd över hur mycket/lite vi får för lägenheten men också känner jag lite vemod över att flytta härifrån. Det är ju J:s o min första lägenhet som vi tillsammans jagade och budade som tokar på för nästan 5 år sen. Många minnen som förknippas med den, framförallt att våra underbara ungar har kommit under tiden vi bott här. Samtidigt ska det bli såååå skönt att flytta! Dels skönt att komma bort från stadskärnan och ut på landet men framförallt skönt att slippa springa i dessa trappor (tre trappor upp UTAN hiss) och trängas 4 personer på 69 kvm...

Hur som helst kommer det bli veckor att fixa, måla o piffa här hemma innan mäklaren kommer, måste nog göra ett excelark för att inte glömma nåt... : )

Bilder på min favvo-lampa vi har i vardasrummet från Indiska!

Kram Mia

1 kommentar:

  1. Vad skoj att flytta till nytt hus men jag förstår att det är lite vemodigt oxå med många minnen osv...Lycka till!!

    Må gott!

    Kram Sofia

    SvaraRadera