söndag 21 mars 2010

Sorg...

Ja, sorg är rätta ordet... J råkade ha sönder en av våra Rice-muggar häromdan. Tycker de är sååå fina och älskar verkligen ALLT som Rice gör. Hela mitt kök är fyllt av deras porslin och jag tror inte att jag kan få för mycket av det... I vilket fall så är ju 5 muggar en för lite så blir till o leta upp en ny. Tyvärr har enda butiken i stan som sålde Rice bestämt sig för att inte göra det längre, så får hoppas på nån webshop.

Hade i alla fall en MYCKET trevlig kväll i går med JÄTTE god mat o gott vin men framförallt TREVLIGT sällskap! För o va småbarnsmamma tycker jag att jag var "duktig" som faktiskt var hemma efter tolvslaget (hör verkligen inte till vanligheterna). Kan dock försäkra att det blir tidigt i säng i kväll...

Kram Mia

4 kommentarer:

  1. Har du oxå en Levis, va kul.
    Hur gammal är han? Hittade du namnet på samma ställe som jag, Mamas redaktör?

    Och sen har jag alltid sagt att om jag skulle få en tjej så skulle hon heta Wilda. Men nu har jag "gett" bort det namnet till en släkting, hihi.

    Kram kram
    Marit

    SvaraRadera
  2. Hejsan,,kul att du skötte dig i går,,haha,,
    Å du ,du kan beställa på nätet eller gå ner till dom som sålde förut,,för dom tar hem,,det tar ett tag ,,men vad gör väl det!!
    Ja vi vill väldigt gärna träffa er en kväll i veckan,,för det känns verkligen länge sen!!
    Pussa trollen från farmor!!

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder. Fint porslin det där.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Alltid tråkigt när något man gillar går sönder. Hoppas dock att du snart hittar någonstans du kan inhadla det på.

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera