tisdag 16 mars 2010

String- o Tallrikshylla, I like...

Vårt hem har inte nån särskild stil utan inredningen präglas mer av olika saker som jag (vi) tycker om och det blir väl våran stil helt enkelt. I vilket fall så tycker jag om båda hyllorna nedan, trots att de är ganska olika stilmässigt. Tallrikshyllan fynda jag på Blocket för nåra futtiga hundralappar medans Stringhyllan inköptes på en av stadens mest beryktade inredningsbutiker. Jag gillar dem båda och hoppas hitta fler av tallrikshyllemodellen tills vi flyttar in i huset (skulle vilja ha en varsin till barnens rum) och har hittat en sååå fin "skåpmodell" i String som jag tror vi bestämt oss för att ha som TV-bänk.

Är sååå loppis-sugen och hoppas verkligen att jag kan få in en runda på helgens schema. Det är redan späckat men en loppis eller två kan man väl alltid klämma in???

Kram Mia

3 kommentarer:

  1. Så kul med loppis. Jag skulle också vilja ut på en tur.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Så söta ungar du har!:-)

    SvaraRadera
  3. Kul att titta in hos dig...
    Marielle

    SvaraRadera