tisdag 20 april 2010

Fritid?

Just nu är det galet mycket o göra, både på jobbet o här hemma. Allt ska vara klart på jobbet när jag lämnar över till min vikarie nästa fredag o ligger efter MASSA + att mäklarfotografen kommer nästa vecka o även där har jag frångått planeringen så har MASSA fix kvar här hemma. Suck, dygnets timmar räcker inte till just nu...

Förr brukade jag sluka böcker o älska att läsa men sen barnen kom finns liksom inte tid till det. Eller, jag prioriterar det inte längre ska jag väl säga. Men man blir väl pensionär nån gång *fniss* o då minsann ska jag läsa!!! Så länge får de pryda en av hemmets stringhyllor, tycker böcker ger en hemtrevlig känsla i inredningen.


Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Fortare än man tror så har man tid med sånt igen,,det trodde jag aldrig att jag skulle kunna igen!!
    Men det är som jag säger att ni är i den hektiskaste delen av ert liv just nu,,
    Å samtidigt den härligaste,,när barnen växer upp,,
    Haha jaha,ja hon har sin favorit Vilda,,jaa du han är så söt,,,
    Snart är du hemma med barnen,,det ser jag fram emot;)
    Massa kramar,,,

    SvaraRadera
  2. Nä det där med att bli fösjunken i en bra bok är inte lika aktuellt under vissa perioderi livet... Men vet du, talböcker är inte så himla dumt som alternativ. Jag har nyligen lyssnat på Milleniumböckerna i Ipoden, när jag strök, lagade mat, dammsög eller åkte och handlade osv Det blev till och med lite bättre dammsugit under vissa perioder då det var spännandei boken...ville ju inte stänga av ;)

    Prova vetja=)

    K R a M // T i n a

    SvaraRadera