torsdag 1 april 2010

Godismonster

Så himla najs med låååång helg framför sig! Visserligen är varenda minut uppbokad men bara till roliga saker. Vi har tänkt att hinna träffa familj och vänner, gå på 30-årsfest, åka på släktträff o även en sväng till djurparken har utlovats.

Misstänker att en o annan godsak kommer slinka ner under helgen, jag är ett riktigt godismonster... Men efter måndag så SKA jag börja tänka mig för o inte äta godis VARJE dag i alla fall. Sommaren närmar sig ju med stormsteg... MEN först ska jag frossa ordentligt med god mat o MASSA påskgodis! MUMS!

Vitmålad telefonbänk i en av våra hallar

Kram Mia

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg jag halkade in på här då! Helt fantastiska bilder. Tänker minsann inte tänka på vad jag äter ett dugg, varken nu eller sen! Det är jag alldeles för lat för. *haha*
    Ha en underbar påsk
    Kram/ anna

    SvaraRadera
  2. Hm är är det lugnt i helgen och godismonster är jag också...Vi har bara långfredagen uppbokad annars är det som sagt soft...
    Ha en riktigt bra påsk/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Verkligen en söt telefonbänk/bord!
    Ja, det är farligt med allt godis i påsk. Innan jag gick på ledigheten kom tre stoooora påsar med godis, typ 2 kg i varje..., till jobbet, så man gick ju och tog sig en och annan godisbit.... ingen karaktär alls! ;-D

    SvaraRadera