onsdag 19 maj 2010

Visning No. 1

I dag har vi klarat av den första av tre visningar av lägenheten. Enligt mäklaren var 14 intressenter här o nåra var väldigt intresserade. Extra visningar till de som inte kunde komma idag blir imorron o på fredag. Men jisses vad det tar på krafterna... Har skrubbat, målat, piffat, städat som ja, jag vet inte vad... För o inte tala om alla sömnlösa nätter *fniss*... Förhoppningsvis får vi veta i början på nästa vecka hur det blir o va det slutar på. Hoppas såklart på en skaplig vinst, vilket skulle behövas. Fick nämligen offert från Colorama på det kakel, klinkers o tapeter vi valt till huset o kan väl säga att vi spräckte budgeten ganska rejält... Men snyggt var det : )



Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Jaa du ,,det skulle inte va så dumt:=)
    Ja det är klart att vi ses i morgon,Ska ni gå eller åka bil,,Jag tänkte vara hurtig och gå!!!
    Men vi kan väl hörs i morgon om det,,,Kram på er!!

    SvaraRadera
  2. *haha* Vad jag skrattar när jag läser om ikea pallen du köpt... Vår (#"#%¤/) pall står numera undanstoppad på ett säkert ställe! Vad snygg den blev med text på. Rolig idé, ska spara på den tills jag kan plocka fram pallen igen...
    Hoppas att det går bra med försäljningen av lägenheten. Borde ju inte vara några problem så snyggt som det ser ut! Lycka till!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera