lördag 15 januari 2011

Attans också...

I förmiddags klämde jag in en liten loppisrunda, inte för att jag behövde nåt, utan ifall nåt behövde mig liksom. Och jorå, en korg att ha kuddar och filtar i och en glasburk (kan visa en annan dag) för under hundralappen, helt ok. Men hittade en grej som jag ångrar sååå att jag inte slog till på. Ett grått, slitet, runt litet sideboard (tror det heter så). Hade så svårt att se vart det skulle passa MEN väl hemma såg jag ju att det varit alldeles perfekt bredvid fåtöljen nedan. En lampa och ett perfekt avlastningsbord för kaffekoppen. Ja ja, får verkligen hoppas att det är kvar på onsdag när det är öppet nästa gång...




Kram Mia

9 kommentarer:

  1. Vilken fin korg! Skulle behöva en sådan till tvätten. Vill ha en riktig rottingkorg, då jag har en nu som börjar gå sönder.
    Håller tummarna för att bordet finns kvar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin fint loppisfynd!
    Ha en mysig kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Jag tror att du kan ringa och boka det typ.. de brukar ha telefontid =)om det finns kvar dvs!

    SvaraRadera
  4. Hej Mia! Boris tackar så mycket;)

    SvaraRadera
  5. Fint loppisfynd! =)

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Vilket fint fynd du loppat. Jag håller tummarna för att det lilla bordet finns kvar. Fortsatt trevlig helg.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Fin korg! Hade en sån som vi bäddade ner A i när han var nyfödd:-)

    Hoppas du får tag i bordet!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Visst är det trist när man tror att man är smart som inte köper det =) så var det med en lampskärm för 10 kr för mig =( Ångrar mig bittert!!
    Hoppas bordet finns kvar =)
    Ja LCHF fungerar nog om man kan träna ,men jag får inte göra det nu =) Hur som helst så SKA jag lyckas nu =))

    Kram Fia

    SvaraRadera
  9. Jag håller tummarna för att det finns kvar på onsdag. Hopplöst när man kommer på att man verkligen VILL HA när man kommit hem. Känner igen mig :-)

    SvaraRadera