tisdag 13 april 2010

Förberedelser

Javisst! På söndag är det kalasdags här hemma, lilla Levis fyller 1 år! Eftersom jag jobbar hela dagarna (nästan...) får jag utnyttja varenda minut på kvällarna för att hinna baka o styra med allt, vill ju såklart att det ska vara fint dagen till ära... Hmm, ibland kan jag känna att jag styr och fixar lite väl mycket inför kalas o liknande MEN tycker ju samtidigt att det är sååå kul. Lite som terapi för mig att få baka o duka o göra fint... Knasigt : ) Men men, sån är jag! Så på schemat för kvällen står bakning men först MÅLA!

Levis ska bl.a få den blåa spårvagnen i present, den är ju sååå söt (J undrar alltid om det är barnen eller mamman som blir gladast av presenterna *fniss*).

Kram Mia

4 kommentarer:

  1. Visst är det skoj med barnkalas! Jag blir också som barn på nytt och pysslar och fixar veckor innan. Spårvagnen är så söt. Vi har en i rött och den har varit väldigt poppis här hemma! Jag har en tävling hos mig som du är välkommen att delat i.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Fniss mamma tror jag....Åhh 1 år, det var länge sedan. Här har dom fyllt 9 och den andra skall fylla 13 herregud var tog tiden vägen???
    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Hallojsan!

    men såå kul att du hälsade på!!..nu hittade jag hit!..här händer det spännande saker..vilket fint hus ni håller på att bygga och så roligt att kunna göra allt som man vill ha det ifrån början..

    ha en bra kväll!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  4. du har sååå fin blogg mia! :)
    kram amanda!

    SvaraRadera