torsdag 15 april 2010

Sötaste

Idag har jag fått träffa sötaste bäbisarna på länge. Vildas farmors ena Lhasa Apso har blivit mamma till sex små söta killar. Gissa om Vilda var nöjd när hon fick hålla en av dem??? HELT LYRISK! Kan tänka mig att det blir en del besök hos farmorn närmsta tiden...

Tänka sig vad lite sol o värme kan göra för själen... Livet känns mycket lättare o inspiration (o faktiskt också motivation) fullkomligt sprudlar! Önskar bara att dygnet hade fler timmar, tålamod är dock inte min starka sida. När jag fått en idé så vill jag gärna genomföra genast o har väldigt svårt med att vänta...

Bara två veckor kvar på jobbet också, sen ska ungarna o jag hänga tillsammans hela våren o sommaren, underbart!

Här är lite mera hall som även den blivit vårig med en Mårbacka!

Kram Mia

7 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg du har! Hit kommer jag gärna tillbaka!!!
    Kram åsa

    SvaraRadera
  2. Hihi..välkommen i klubben ;) Kula tt du lämnade en kommentar hos mig så att jag hittade hit! Hoppas vi ses igen :)

    K R A M // T i n a

    SvaraRadera
  3. Sååå fiiiint! Bilderna här nedan på maileg är superfina, du har jättefint! Vilket hus ni kommer att få, imponerande vad fort det växer fram, kul att följa!

    Ha en skön helg!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Tack för dina goa kommentarer hos mig!

    Kram igen!

    SvaraRadera
  5. Hej, vad kul att du tittade in hos mig:) Vilken jättefin blogg du har! Kommer absolut att kika in här igen. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Hej Mia!
    Tack för din kommentar hos mig :)
    Du har en jättefin blogg! Härliga bilder! Åh vad spännande med ett nybyggt hus att 'sätta tänderna i' :D

    Ha en fin helg!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  7. Så vårigt o fint du har det i hallen....Vad vore livet utan perlagoner! Önskar dig en Trevlig o Skön Helg! Kram Therese

    SvaraRadera