söndag 11 april 2010

Solskensöndag

Sååå härligt med sol!

J hade ju i uppdrag att frakta allt bråte från min "vindrensardag" till Returpunkten så barnen o jag packade ihop o gick till favvolekparken. Busade, lekte o åt mellis i solen, det är livskvalitet ; )

Sen kom finaste Elli med sina grabbar på fikabesök så Vildan o jag snodde ihop lite muffins. Skulle ha varit hallonfrosting på men den blev mer som en sås (måste ha varit nåt fel på Leilas recept *fniss*) så det fick bli utan...

Nu på kvällskvisten fick jag även lite nytta gjort o målade på ett lager grundfärg på mitt balkongprojekt, det kommer bli sååå fint!

Kram Mia

1 kommentar:

  1. Visst var det en helt magisk dag idag! Åh så underbar... Skulle gärna ha smakat på de där muffinsarna, de såg minsann smaskiga ut även utan frosting!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera