lördag 10 april 2010

Lördagskväll

Här sitter jag med ett glas vin helt utmattad efter en ansträngande dag, har städat och rensat på vinden. Jisses vad man samlar på sig! Helt galet faktiskt HUR mycket saker (mest skräp) som vi tryckt in i våra förråd genom åren. Imorron får J dra sitt strå till stacken o köra allt till Returpunkten. Känner i min arma kropp att det var länge sen den fick arbeta så hårt, kanske ännu ett tecken på att jag borde börja träna...
I alla fall så har vi just avnjutit en mysig middag med familjen och jag är mätt o belåten o kommer inte lämna soffhörnet förrän det är dags att inta sängen... God kväll!

Huvudrätt: Fisksoppa med saffran

Efterrätt: Vaniljglass, Hallonsorbet o Mjölkchokladsås
Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Vilken läcker meny, och vad duktig o flitig du har varit. Det där skulle jag också behöva göra! Önskar dig en sköön söndag! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig lördag...ser så gott ut...
    Spännande att se ert hus, ska bli roligt att följa fortsättningen!
    Marielle

    SvaraRadera