söndag 16 maj 2010

Inspirationskälla

Måste bara säga hur mycket inspiration jag får genom att läsa allas fina bloggar! Det finns verkligen många kreativa o duktiga "hemma-inredare" att få tips o ideér ifrån. Har sett att många av er gjort fina egentextade skyltar som är sååå fina. Igår var ju en dag i effektivitetens tecken då vi hann med nästan allt vi tänkt + att vi tog en snabbis till IKEA redan igår för o slippa dra med barnen dit (passade på att åka själva när trollen var hos mormor o morfar). Köpte då med nåra saker som jag ska "prov-texta", OM de blir som jag tänkt så visar jag senare...

Nedan nåra sovrumsbilder från ett av flera tillpiffade rum inför visning... Är så nervös inför försäljningen att jag i förrgårnatt inte kunde sova. Tänkte att jag lika bra kunde gå upp o kolla runt på nätet o det slutade med att jag gjorde nåra finfina fynd som klickades hem kl. 01:55, hur normalt är det???


Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Ja som man brukar säga...inget ont som inte har något gott med sig. *fniss*

    Håller tummarna!!!!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Snyggt...Gillar sängbordet skarpt. Klart det går bra med visning men jag förstår dig. Jag är en orolig själ så jag skulle oroa ihjäl mig. Ja alla är så duktiga. Jag har pysslat i alla mina dagar men gör inget längre. Texta gör alla så fint så det kanske man skall testa någon gång. Ha det gott/ kramkram Anne

    SvaraRadera