fredag 14 maj 2010

Fredagsmys

Bästa dan (enligt mitt tycke) är absolut helt överlägset fredag! Arbetsveckan är lagd till handlingarna och hela helgen ligger framför en. Därför är det klart man ska fira med lite extra mys! Här hemma blev det risotto med vårprimörer till middag och efterrätt = seg chokladkaka med grädde o jordgubbar. Mmmm....

Imorgon är det röjardag inför visning, barnen får vara hos bästa mormor o morfar. På söndag bär det av till IKEA. Har visat sig att Levis är en riktig upptäckare och går lös på alla lådor o skåp i köket o därför behövs det införskaffas barnsäkerhetsgrejjer. Har såklart en lista på lite andra saker som med största sannolikhet också kommer slinka med hem... : )

Kram Mia

6 kommentarer:

  1. Såg det gott ut eller? Får jag också komma...

    IKEA... det brukar innebära ett smärre hål i plånboken det! Ska bli spännande att få höra hur det går med visningen. Ha nu en underbar helg!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Mums det lät gott. Risotto var evigheter sedan jag åt. Nu har jag missat massor hos dig. Scrollat igenom och minsann du bor inte långt från mig, trevligt. Erat hus ser jättefint ut.Vad spännande att bygga hus. Vi vill flytta, antingen bygga eller hitta något gammalt. Men men vi får se. Ha det gott/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Mumsigt så gott det ser ut!
    Ha en fin dag
    kram Malin

    SvaraRadera
  4. Så gott det såg ut!
    Ha en bra dag på IKEA!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hi Mira, your images are stunnig! I love your blog!!!Have a nice weekend, hughs from Germany, Anja

    SvaraRadera
  6. Hur har det gått med visningen?
    Vilka härliga bilder du bjuder på - blir så sugen trots att jag måste äta frukost först... kram J

    SvaraRadera