lördag 29 maj 2010

Länge leve loppis!

Behöver väl knappast tala om att jag valde loppis framför djurparken... Det visade sig vara ett klokt beslut, jag gjorde MASSA fynd! Ett av mina bästa är mandelkvarnen nedan som jag fick med mig för bara en tjuga! Jag tycker den är sååå fin! Kolla dom söta små "hjärtdetaljerna". Visar fler fynd lite senare.

Eftersom jag var ute i så god tid är jag redan hemma o får massa egentid på köpet, det ni det är inte fy skam. Sen blir det myskväll med familjen så jag får den biten av kakan också! Vilken lördag det blev ändå :)

Kram Mia

3 kommentarer:

  1. Vilket fint fynd du gjort idag, jag ska själv leta efter en mandelkvarn på loppis i sommar. Längtar tills alla loppis kommer igång och man bara kan åka runt och hoppas finna fynd.
    Ha en trevlig eftermiddag och kväll.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej! Va kul att du hittade min blogg! Man blir ju så himla glad när nån ny knackar på och gör ett besök. Hoppas du kommer tillbaka.
    Sååå kul att få flytta in i ett nytt hus!Tänk va mycke kul du har framför dig. Med inredning och sånt. Fin kvarn, förresten!!
    Ha en fin helg! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle också helt klart valt loppis!!! Jättesöt mandelkvarn, jag blir ju nyfiken på vad du mer fyndat..? Mina krukor fanns kvar på loppisen här. Och så hittade jag lite annat också ;-D

    SvaraRadera