söndag 23 maj 2010

Söndagstrött

Lördagen var familjedag med planerad utflykt till Djurparken, så matsäcken packades o familjen med vänner for iväg för en heldag i Kolmården. Gissa om vi blev besvikna när vi kom fram o fick veta att hela parken abonnerats o vi fick inte komma in!!! Vi fick improvisera dagen o gjorde safariparken o en vända till Vrinneviskogen o kottebanan istället. Barnen var nöjda o glada i alla fall o det var ju huvudsaken! Sen blev det middag o mys med familjen Nilsson/Johansson fram till natten så idag är jag såååå himla trött... (barnen sover ju inte längre bara för att mamma o pappa var uppe sent, himla opraktiskt...) Så idag blir det VÄLDIGT stillsamt o tänker inte göra mer än planera vad jag borde göra...



Kram Mia

7 kommentarer:

  1. Låter som att det blev en lyckad dag trots allt :). Hoppas allt går bra med budgivningen nu. Håller tummarna! Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hejsan,,Nu är vi hemma,,sprickfärdig känner jag mig,,Tack för jättegod mat!!Härligt det är när vi ses alla så där,,i vilket skick vi än är i:=)
    Ha de gott nu i kväll så hörs vi,,
    Kramar från farmorn,,

    SvaraRadera
  3. Tack för din hälsning hos mig! Vi hade det jättemysigt i Danmark men fynden var inte särskilt många... Köpte endast en sak på loppisen.
    Så himla typsikt att djurparken var abonnerad! Men ni verkar ju ha löst det bra ändå med tanke på att barnen var nöjda. Hoppas att du kunnat ta det så lugnt idag som du hoppats på.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Typiskt att K var abonnerat!!!!! Men det låter som att ni hade en bra dag trots allt och att du är seg idag hihi/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  5. Hej Mia!
    Tack för din rara kommentar hos mig. Det var tråkigt att djurparken var abonnerad. Härligt vackra bilder här på din blogg. Jag kommer gärna tillbaka jag också. Ha en underbar och solig måndag.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Snopet att det var abonnerat!! Men barnen blev nöjda ändå är huvudsaken.

    Roligt att du är med i min tävling!!

    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera
  7. Psst hoppas att du har piggnat till idag. Tack för dom goa orden hos mig idag tralalala/ Kramkram A

    SvaraRadera