tisdag 25 maj 2010

Under kontroll!

Nu är mitt liv o nerver under kontroll igen. Budgivning pågår MEN vi har passerat "måste-gränsen" o varje krona över är bara plus... Phu, vilken rysare det varit. Med facit i hand så hade vi naturligtvis sålt vår lägenhet FÖRST o SEN bestämt oss för o bygga hus, men varför göra det den enkla o säkra vägen? Det funkade ju det här med (hoppas jag, har ju inte skrivit på nåt än...)Bara att jag varit ett nervvrak utan dess like sista tiden o sömnkontot ligger verkligen på minus. Så gissa nåra som kommer fira när allt är påskrivet o klart?

Måste passa på o tacka min snälla svärmor som skänkte mig den här superfina gamla trälådan. Har bara inte bestämt vad den ska få för funktion än, har nåra alternativ...

Förvaring för filtar o kuddar...

...eller boklåda till barnrum...

...eller kanske som blomlåda på balkongen?


Kram Mia

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja, visst kan det vara nervkittlande med budgivning:-)
    Och vad spännande med ert nya hus!
    Kram, Maria

    SvaraRadera
  2. Hejsan!!
    Tack för titten hos mig.
    Och varför bara ha lådan till en sak. Ena veckan till tidningar andra till pelargoner.
    Jag kan ju aldrig bestämma mig som du såg, det flyttas ständigt runt.
    Ha det bra!
    Och lycka till med husbygge? lägenhetsförsäljning? om jag fattat rätt.
    //Camilla

    SvaraRadera
  3. Vill gärna lämna ett avtryck här hos dig i din fina blogg! Kramar Susanne

    SvaraRadera
  4. Förstår att det är minst sagt nervkittlande att gå och vänta! Men det låter ju väldans bra så här långt! Och vilken fin trälåda - känner igen det där med att det är svårt att bestämma sig för vad man ska ha det till, när det finns så många möjligheter...

    SvaraRadera
  5. KUL att den kom till användning,,du vet ju,,hemma hos mig stod den ju bara i ett hörn,,
    med en massa charm på och i:=)
    Såå himla kul att budgivningen har gått så bra!!!Sov gott i natt nu..
    Massa kramar,,

    SvaraRadera