tisdag 4 maj 2010

Till salu!

Nu är vår lägenhet ute på hemnet för försäljning, du kan se den här. Alltså, jag är så nervös att jag nästan kissar på mig. Dels för att vi såklart vill ha så mycket som möjligt för den men också för att massa okänt folk ska gå o granska mitt hem i minsta detalj. Läskigt. Men samtidigt såååå himla skönt när det är klart (kanske man kan börja sova om nätterna igen)...

Igår var vi på Colorama o gick igenom färgsättning o sånt till huset. Fick faktiskt många bra råd o lite andra infallsvinklar, så t.o.m jag ändrade mig i en del. Blir inte nåra större avstickare från vårt "vita koncept" men mer råspont än vi tänkt o eventuellt ett rum till med tapet. Fick förslag på kakel vilket var superfint MEN, Oh My God, det är inte gratis med kakel! Samtliga sorter som jag röstade på låg på typ dubbla pengen mot vi beräknat i budget... Hmmm, får åka runt o se om vi hittar liknande för billigare.

Vildas lilla rum hon har idag. Jag gillar att det är vitt fast det är ett barnrum. Tycker det blir lagom med detaljer i färg. Har tänkt tapet till Levis kommande rum o fick förslag igår om tapet även till Vildas... Har inte bestämt än, stora beslut nu... hihi...

Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Hej, vilken fin lägenhet!!! Den säljs säkert snabbt. Kram J

    SvaraRadera
  2. Hoho....Hur har det gått med försäljningen/ Ha det gott Kramkram Anne

    SvaraRadera