lördag 1 maj 2010

Tom i huvudet...

Ja precis så känner jag mig... Efter att det fått jobba på högvarv sista veckorna så blev det idag, min första dag på min sista föräldraledighet (ja, jag lovar no more busfrön) helt tomt... Gick här hemma förut o bara va i flera timmar. Så himla skönt o slippa tänka, stressa o ständigt grubbla över det jag inte hann med o vad jag måste hinna nästa dag... pust! Kan inte beskriva i ord hur skön känslan av lugn är när den väl infinner sig...
Levis sa "pappa" för första gången imorse (mamma har han såklart kunnat ett tag *fniss*) o jag fick en gråtklump i halsen, min lilla bäbis, han börjar bli stor... Gissa om jag ska njuta de närmsta 4 månaderna...???

Kram Mia

3 kommentarer:

  1. Vad härligt för dig! En heeel sommar! Vilken gubbe du har som gick med på ett sånt byte... *hihi* För mig tar det roliga slut i juni :0(
    Får se vad som händer då.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt! Två busisar och en massa tid...spännande tid med sköna dagar =)

    VAd spännande också att få flytt ain i nytt hus!

    Tittar gärna in snart igen! =)
    Ha det gott!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Hallojsan i tsugan!!!
    Jag skrev ett inlägg på ditt förra,,men,,,det försvann..
    Skrev just då att guuuud va skönt ,,nu kan vi ju fika massor::)
    Håller med det är verkligen länge sen sist,,fattar inte det,,men snart så,,pussa ungarna från farmor<3<3

    SvaraRadera