torsdag 3 juni 2010

Balkonghäng...

...med kaffe och bra tidning så här på kvällskvisten kunde det ha blivit, men när barnen äntligen kommit i säng var det för kallt. Eller kallt och kallt, det var skuggit och jag är frusen så det fick bli en stund i soffhörnet istället. Hmm, men först fick jag visst torka upp allt kaffe jag välte ut över hela balkongen när jag trampade på en zinkbricka full av ljuslyktor som stod precis där jag skulle kliva. Det lät GANSKA mycket och tur var väl att ingen såg mig, för hur skulle jag förklara att "jag bara skulle ta en bild till min blogg"... *fniss*




Vår innergård är fantastiskt fin, det här är utsikten från en av våra balkonger

Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Ja, ibland råkar man ju ut för ett och annat missöde när man fotograferar för bloggen. Jag stod i förra veckan och fotade närbilder på syrener, och jag hade några grannar som nog undrade över huuuur många foton som jag behövde ta egentligen..?

    SvaraRadera
  2. Kikar in o önskar dig en underbar söndag full med solsken:)

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera