söndag 27 juni 2010

Favorit i present

Midsommarhelgen är snart över och familjen har haft det JÄTTE bra! Vi toppar den med ett djurparksbesök idag.

På midsommarafton hade vi goda vänner på besök och vi gjorde precis enligt tradition sill, midsommardans, grill osv och hade sååå trevligt. Av goda vännerna som kom fick vi (eh jag) fina Gerberaformen i värdinnapresent, jag verkligen ÄLSKAR deras keramik och den gjorde sig bra i samlingen. Ska nog provbaka en smarrig paj idag (precis som om jag behöver äta MER efter den här helgen...).

Nu är det verkligen sommar och om bara några dagar åker hela familjen iväg på semester. Ska bli skönt att vila upp sig innan flytt och allt bestyr som målning och sånt som det kommer bli med huset.





Kram Mia

12 kommentarer:

  1. Hej Mia!
    Den där pajformen gillar jag de är så fina. Önskar dig en god fortsättning på helgen och en riktigt fin semester.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jätte fin pajform! Gillar också dem och klart att du ska göra en paj. Njut av livet!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Gerbera kermaik är så fint! Det blir säkert goda pajer i den vackra formen :). Hoppas ni får en skön semester! Kram/Annie

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten hos "Lilla Gårdshuset" Titta gärna in hos mig och var med i utlottningen av lite prickigt och mönstrat i svart o vitt. / Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Vilken fin pajform du fått. Kul att ni haft en trevlig midsommar, och att familjen har en härlig semester att se fram emot.
    Ha en bra start på veckan!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Å vilken underbar form!
    Kommer att bli perfekt till sommarens aklla pajer!
    Härligt med semester!
    Önskar er en skön resa!
    Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  7. Hej,
    låter som en riktigt lyckosam midsommarhelg!!!
    Tack för söta kommentarer inne hos mig.

    Hoppas ni får en riktigt skön semester.
    kram J

    SvaraRadera
  8. Hej!!
    Vad roligt att du ville vara med i min utlottning =) Annars hade jag inte hittat hit!!
    Ser verkligen jättefint ut hos dig, ska fortsätta kika nu =)
    Kram Fia

    SvaraRadera
  9. Hej Mia! Vad kul att du blev glad för vinsten. Har gjort det klart för avfärd med posten idag. Lägger det på "lådan" imån.

    Fin form du har fått av dina vänner.

    Bra förresten att du var med i min tävling, för annars hade jag kanske inte hittat hit;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Vad roligt att se ert nybygge. Gillar föräldrabadrummet! Ska bli spännande att se det färdiga resultatet. Förstår att ni längtar!

    Ha en underbar semester!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  11. Härlig pajform:-)
    Hoppas att semestern var/är suuuper!
    Kram, Maria

    SvaraRadera