måndag 26 juli 2010

Förälskad ♥

Här kommer som utlovat det urgulliga skrivbordet + stol som ska få stå i Vildans rum. Det är så sött att jag inte kan sluta le när jag ser på det, nästan samma känsla som när man är förälskad *fniss*. Vet inte vem som är mest nöjd, Vilda eller mamma?

Jag har visst kommit in i nåt slags shoppingstim (jag som INTE skulle köpa nåt innan vi flyttat...). Åkte i dag på eftermiddan iväg för att köpa vattenslang och såna grejjer tills vi ska tvätta huset inför målning senare i veckan och kom visst hem med en ny utemöbel... Men jag kunde inte bara kunde låta bli, den var på 50 % REA! En vit trägrupp med bord, stolar och soffa från KWA, ganska nätt och ihopfällbar. Så egentligen skulle den bäst passa i trädgården som en "fika-möbel" men får stå på altanen (eeehh, om vi hinner göra en i år) till en början.

Nu ska jag sitta och vänta på att lusten att packa och röja ska hoppa på mig...




Som ni ser fungerade det alldeles utmärkt för sitt ändamål.


Kram Mia

7 kommentarer:

  1. Ser ut som ett perfekt skrivbord till dottern!:)
    Har lusten att röja kommit till dig än??? Det är ju väldigt svårt att få den lusten emellanåt!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh det är ju alldeles underbart jag gulligt. Visst är det en viss känsla då man lyckats hitta något och göra det fint.
    Det var ju inte vad jag trodde utan ännu finare.

    Ha det bra
    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Vilket underbart bord du hittat till Vilda. Skulle gärn ha något liknande till min Viggos rum då han inte har plats för något större bord inne hos sig.
    Det ska bli kul att se din nya utemöbel. Själv var jag ute och målade bänken jag har utanför entrén i kväll, vit så klart!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. åh vad fint det var!!! var det i kårtorp?

    SvaraRadera
  5. Sååå fint det blev. Jag förstår din förälskelse-känsla;)))
    Kram J

    SvaraRadera
  6. Så underbart bord (och stolen med). Förstår att du bara ler när du tittar på det, vem skulle inte vilja äga ett sådant :)! Kram/Annie

    SvaraRadera
  7. Vill ha!
    Vill Ha!
    Vill HA!
    Nä då inte alls att jag skulle vilja ha ett sådant sött i vårt hem!
    Lyckans dig!

    Klart man ska handla när man hittar det man vill ha särskilt om man springer på det på rea!

    Kram på dig!
    Mimmi

    SvaraRadera