söndag 25 juli 2010

Fynd, fynd, fynd!

Bästa marknaden/loppisen ever har jag besökt idag. Inte nog med att jag gjort MASSA fynd utan har insupit enormt många intryck och känner mig full av inspiration! Vi bilade till grannkommunen och långt ut på landet. Där i ett stall fanns HUR MYCKET fina grejjer som helst! Ni kan se nedan va som fick följa med mig hem, hade i och för sig kunnat tänka mig typ allt men va ju tvungen o välja bland gobitarna. Dessutom får ni en glimt av en såååå fiiiin möbel som kommer stå i Vildas kommande rum, ni får se mer bilder imorron...


Kram Mia

6 kommentarer:

  1. Kul att hamna på ett ställe där det finns mycket fint! Tycker bara att jag hamnar på ställen där det bara är en massa skit!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Kul med fina loppisfynd. Ska bli spännande att se vad mer du hittat.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Åh, visst blir man lycklig när man gör fina fynd! Ska bli kul att se resten också!

    Bara kul att du vill ha med mig i din blogglista, jag gör gärna detsamma med dig!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  4. Kul att du hittade så mycket fint på loppisen jag hade själv inte samma tur.
    Möbeln som skall vara i Vildas rum ser ut att vara väldigt fin, om jag gissat rätt får jag väl se i morgon.

    Vi har varit bortresta i helgen och jag såg i dag att Lavendeln blommat över nu. Så synd, jag hade velat prova på att göra socker och drömmar jag blev så sugen då jag såg dina fina bilder.

    Trevlig vecka önskar jag dig.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Visst är det lite som skattjakt när man hittar till sådana där loppisar. Man riktigt pirrar i hela kroppen av iver... Ska bli spännande att se vad mer du hittade!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  6. Jättefina saker du fyndade! Ska bli spännande att se mer. Det lilla man ser av Vildas möbel ser riktigt snyggt ut :). Kram/Annie

    SvaraRadera