onsdag 7 juli 2010

Sluttjatat

Ja ni, nu föll det sig så olyckligt att våran kamera gick sönder igår... När jag skulle visa dagens skörd av sommarbilder kom inte objektivet ut, det stod bara att jag skulle starta om kameran. Efter en sisådär 100 omstarter började jag pilla och försöka att lite lätt slå den i golvet så att objektivet skulle hoppa ut men tillslut så var hela kameran demolerad och helt enkelt FÖR trasig för att ens kunna lagas. Så fanns bara ett alternativ och det var ju att köpa en ny... ÄNTLIGEN har jag fått (eller kommer få) en systemkamera! Har precis klickat hem en beställning så i början på nästa vecka borde min nya bästis anlända... Jag är såååå lycklig : )


Kram Mia

11 kommentarer:

  1. Halloj!
    Åååå vad roligt med ny kamera, önskar mig också en sån....
    Hoppas ni har det skönt och njuter av sommarvädret! Vi har just varit i skogen och plockat 5 liter blåbär så nu ska här rensas.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Halloj!!!
    Äntligen kan jag kommenter hos dig, har försökt enormt länge nu.
    Åhh en systemkamera!! Ja jag valde mellan en sådan eller en digitalkamera, valet föll på den sistnämda av snålheltsskäl, nu ångrar jag mig =(
    Grattis till din vinst!! Riktigt härligt pris också =)
    Ta hand om dig!!!
    Kram Fia

    SvaraRadera
  3. Hahahaha,,vilken otur att din kamera gick sönder:=)Jaa tack för idag,,var ju inte såå lugnt men det va mysigt,,,som alltid,,
    Kramen på er<3

    SvaraRadera
  4. Grattis till en ny kamera vi köpte en i våras och jag känner fortfarande att jag har en del att lära mig.
    Men man känner sig proffsig då det klickar när man fotar.

    Du får ha en fortsatt trevlig vecka
    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Rolig läsning och grattis till vinst o kamera! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vad kul med ny kamera :). Du har tagit så vackra foton från förr och nu blir de säkert ännu bättre :)! Kram/Annie

    SvaraRadera
  7. Men du! GRATTIS! En sådan skulle sitta som en smäck!
    Hoppas att du blir nöjd med den!
    Då kan du stryka det ur sommarplanerna ;)
    Tack för goa kommentaren hos mig!
    Å du grattis till din vinst också!
    Goa kramar Mimmi

    SvaraRadera
  8. Hej,
    Grattis till nya kameran;))

    vi håller just nu oxå på att kollar på en digital systemkamera. Nikon el. Canon? Vad gjorde att du valde den här? Har du några tips?
    Kram J

    SvaraRadera
  9. Åhh vad kul med en ny kamera. Vet inte så mycket om Nikon men antar att den är lika som Canon. Grattis till dig...Och grattis till din fina vinst. Hoppas att allt är bra med dig och familjen. Ha det gott Kramkram A

    SvaraRadera
  10. Ibland har man "tur" och kan med gott samvete klicka hem sin drömkamera :). Grattis även till den jättefina vinsten. Kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Vem skulle inte ha varit lycklig med en ny kamera ;-)?
    Och vad kul med vinsten, Grattis! till dig :-)
    Kram, Maria

    SvaraRadera