måndag 19 juli 2010

Tipselitips

Alltså, det bästa som hänt ever måste vara nätshoppingen! Det är så fantastiskt att kunna sitta hemma i lugn och ro och kolla runt och inspireras, istället för att jäkta runt i nåt shoppingcenter. Inte för att jag är folkskygg (inte så mycket i alla fall) men springa i affärer sen man fick barn är mest en stressfaktor. Men ändå, ska idag tipsa om en riktigt bra webbutik som Milla med fina bloggen Vita drömmar och choklad nyligen startat. Jag klickade hem nåra riktigt fina grejjer häromdan, bl.a griffeltavlan nedan. Jag är lite velig ibland (eller ganska ofta) och kom efter nåra dagar på att jag gärna ville komplettera min beställning med en sak. Paketet var då redan skickat men snälla Milla erbjöd sig skicka det fraktfritt, det kallar jag bra service! Passa på, det är 15% hela juli, du hittar butiken här.


Fick en bonusgrej med, kritor till griffeltavlan!

Den får tillsvidare stå i hallen. Fina orden har jag snott rakt av från hennes blogg ; ), tycker de passar bra att bli påmind om varje gång man kommer hem!

Kram Mia

8 kommentarer:

  1. Riktigt skönt med nätshopping! Vill också ha en sådan griffeltavla. Jag får kika in på shopen;) Tack för tipset!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Håller absolut med dig, hurra för nätshopping. Min 4 åring är fullständigt omöjlig att ha med i affärer. Fin tavla du klickat hem. Ska absolut ta mig en titt, tack för tipset!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset!
    Jag vill gärna titta på sakerna jag köper, så jag handlar inte så mycket via nätet. Har varit på stan idag och det blev dyyyyyrt!:) Maken gissade vad en tunika kostade och tyckte att han tog i, men den kostade ännu mer! Fast jag brukar inte fastna så för kläder och den här "stod det mitt namn på" och då var jag ju tvungen att köpa den!;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. oj syns det? tack, jag kör ingen speciell diet, äter inte så mytcket bara. Jag började gå ner i vikt efter boris med efter ca 1 år..lite seg jag;)...men då blev jag välduigt smal så jag hoppas pådet nu med. Jag hoppas på ännu mer när jag börjar jobba om två månader då man rör mer på sej och möjligheten till att äta hela tiden blir mindre. Du är ju supersnygg, du behöver inte gå ner mer!!! men vist det är ju hur man upplever det själv. SÄngen är förresten suersnygg tycker jag med. Funkar ju i massor med år också. Nu letar jag en fin äxasäng till ingo. HAr en på vinden men skulle vilka ha en större. Kram Hanna

    SvaraRadera
  5. Visst är det fint att kunna sitta hemma i lugn och ro och shoppa på nätet. Jättefin liten griffeltavla som du shoppat. Ha det gott!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Ja det finns en massa vackra saker hos Vita drömmar och choklad :). Griffeltavlan är så fin! Nackdelen med att beställa via nätet (för oss som bor i finland) är att frakten blir så dyr från sverige, och här finns det inte lika bra nätbutiker... Håller med om att shopping och barn inte är en kombination att rekommendera, speciellt inte när det gäller inredningsaffärer! Kram :)

    SvaraRadera
  7. Hej,
    Så vackert du textar!!!

    Din tavla var riktigt finoch vilken service du fick.

    vad gäller kamera så lutar det åt Canon 550. Tyvärr ligger maken mer eller mindre i soffan hela dagarna pga diskbråcket. Ganska trist måste jag faktiskt erkänna - vilken semester:(... När han blir bättre ska vi ut och känna lite på kamerorna.
    Tack för dina slltid så söta kommentarer hos mig - det gör mig glad:)))
    Kram J

    SvaraRadera
  8. Vilken fin griffeltavla - skall genast kika in där.

    Kram Maud

    SvaraRadera