torsdag 18 november 2010

Rosa

Jag gillar ju före och efter bilder, så idag får ni se förvandlingen av ett av mina verkliga fynd från helgens loppis. En pinnstol (för 5 kronor) som hamna i Vildas rum efter en omgång med gammelrosa färg. Jag gillar den faktiskt i rosa och den gjorde sig bra i hennes annars så vita rum. Funderade en kort stund om något mer skulle få bli rosa, men kom snabbt till sans och beslutade att NEJ det räcker med en stol, hur fin den rosa färgen än må va...

I övrigt gör jag väl som alltid en torsdag, längtar till fredag...



 



Kram Mia

12 kommentarer:

  1. Oj så fin stol för en 5a;). Färg kan verkligen göra underverk!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. ÅH va fint!
    Underbar färg!
    Underbar blogg!

    SvaraRadera
  3. vad fin den blev! Härlig rosa nyans.

    Trevlig helg!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Fin stolen blev! Och du, man ska inte överdosera rosa!;)
    Jag ska måla en sak till dottern och hon tyckte vitt lät jätte tråkigt, för hon ville ha ljusblå!?!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men åh vad fint!! Klokt beslut av dig att bara ta stolen, då sticker den ju ut i allt det vita! Hoppas ni får en fin helg! kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Så fin stolen blev, passar perfekt i ett flickrum :).
    Barnens första bok är bekant här hos oss också, vi läser den ooofta :).
    Ha en skön söndag!
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  7. Men åh så gulligt:-)
    Det är så himla kul varje gång men får ge gamla saker nytt liv med lite färg! Och för en femma...!
    För övrigt behöver det inte vara torsdag för att man ska längta till fredag. Det går bra en tisdag med känner jag;-)
    Hoppas helgen gav tid till familj och vila.
    Kram, Maria

    SvaraRadera
  8. Stolen blev super fin. Den lilla kaninen blir pricken över i:et.
    Kram J

    SvaraRadera
  9. Super fin blog!!
    Deltag endelig i min give-away.

    God jul!!

    SvaraRadera
  10. Vill önska dig en riktigt God Jul!
    Kramar

    SvaraRadera
  11. God Jul vännen:-)
    hoppas ni får en riktigt mysig jul i nya huset!
    Julekramen, Maria

    SvaraRadera