söndag 6 februari 2011

Tavelvägg

Ännu en helmysig helg att lägga till handlingarna. I lördags blev det en tur med syster och bror och alla barnen till Tropicariet. Ungarna var helnöjda och såklart fascinerade av alla ormar, apor, fiskar och till och med hajar! Och idag har vi fixat i Vildas rum, haft middagsbesök och hunnit med lite utelek. Synd bara att helgerna går så himlans fort...

Har påbörjat en tavelvägg i vår hall. Ska byggas på varefter, men behöver besöka nåra loppisar och inhandla fler ramar först.



Kram Mia

7 kommentarer:

  1. Det blir fint med en tavelvägg:-)
    Kram, Maria

    SvaraRadera
  2. Får nog ta tag i vår tavelvägg som jag vill ha i vardagsrummet. Tycker att det är så fint!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller på med en tavelvägg här hemma också. Tar lite tid bara att samla på sig olika ramar. Dina var jättefina.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Hej vännen så snyggt med en tavelvägg, jag får nog fixa en också tror det skulle passa i vår trapp! Må så gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Å, jag håller också på att försöka skapa en tavelvägg, har hela vardagsrumsgolvet "fullt" av tavlor jag försöker para ihop...

    Dina ramar var jättefina!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  6. Tur att det snart är helg igen, så att man kan fortsätta att pyssla med tavelväggar och andra projekt! Sitter just och funderar på vad som aka mina pyssel i helgen :-)

    SvaraRadera
  7. Fint med tavelvägg! Jag har länge tänkt men får aldrig tummen ur:-)

    kram anna

    SvaraRadera