måndag 31 januari 2011

Söndagsbullar!

Jag och barnen fixade semlor till morfar, moster och kusiner som var här på middag igår. Vilda var duktig och gjorde nåra riktigt fina medan Levis mest åt deg.

En riktigt urmysig och härlig helg har vi haft! Glada barn och lagom mycket uppbokat. Men nån IKEA-tur blev det inte, fast sitter och klurar på om jag ska ta en sväng dit imorronkväll? Har ett superfint skåp att hämta hem från mamma och pappas torp som ska målas och sen in i Vildas rum. Skulle verkligen behöva komplettera med lite annat fix inför det. Ja, det får nog bli så!






Kram Mia

11 kommentarer:

  1. MUUUUUMS!! Ser vrålgoda ut, lyckat!!
    Vad roligt att se kvinnan bakom bloggen =)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att jag precis sitter och äter en semla, annars hade jag blivit väldigt sugen av dina frestande bilder...:-)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Mums!
    Vackert porslin också.
    Ha en fin vecka!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Gott, gott!!!

    Önskar dig en fin tisdag! Kramar Maria

    SvaraRadera
  5. Oj vad gott!
    Jag har inte ätit några semlor än i år, men det är väl snart dags för det...
    Och vilken fin bild du lagt in på dig:-)
    ha en skön dag,
    Kram, Maria

    SvaraRadera
  6. Vi åt årets första semla i fredags och jösses vad gott det var!:)
    Kul med ett foto på dig här! Alltid kul att se personen bakom bloggen!:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Mums så goda semlorna ser ut! Vad skönt med en helg som inte är så uppbokad. Spännande att se Vildas rum. För du visar väl sedan? Roligt att få ett ansikte på dig. Ha det gott!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Ser mumsfillibabba-goda ut!!!!!!!!!!!

    Har inte ätit någon semla än, men det får nog bli lite bakning till helgen!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  9. Åh vad det där ser gott ut!! Jag har inte ätit någon semla än i år men ser fram emot det... men kanske borde kanske låta bli innan dragkedjan i brallan går av på mitten ;)

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Visst är det så gott med semlor!
    Vi har fikat det igår och idag med!
    Men snart får man väl sluta :)

    Ha en riktigt mysig helg!

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  11. Jag har ännu inte mumsat i mig någon semla. De ser goda ut. Det kanske är dags att köpa med sig hem :-)

    Ha en fin söndag

    SvaraRadera