onsdag 26 maj 2010

Bullmamma

Ikväll har Vildas förskola Vårfest! Hon har pratat hela veckan om det o det var det första hon påminnde mig om när hon slog upp ögonen i morse. Söt. Vi ska ha medhavd fikakorg så tänkte att den såklart behövde fyllas med nåt, så idag har det bakats Indiska Kanelbullar. De är sååå goda! Med saffran o kokos, egentligen ska det vara pistagenötter på men Vilda är JÄTTE allergisk mot nötter så hoppade det. Imorron ska J ut till bygget o tänkte han kunde ta med lite nybakt till de hårt arbetande hantverkarna ;)

Så en kopp kaffe o nåra bullar får bli min lunch nu!


Kram Mia

5 kommentarer:

  1. Åhhh vill ha,,jag vet att dom är så goda!!!
    Hoppas att Vilda med kvällen,,,
    Kramen,,

    SvaraRadera
  2. Mums...ser verkligen goda ut. Måste själv testa med saffran och kokos, lite roligare än vanliga bullar.

    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera
  3. Ser riktigt smarriga ut! Måste baka snart, det var evigheter sedan nu!=)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Åh, vad jag längtar efter att baka egna bullar! Blir nog det första jag bakar när vi väl fått ordning i köket igen. Nu har vi köpta bullar, bakade av Findus!:)
    Hoppas att kvällen var bra!
    Kram

    SvaraRadera
  5. De ser jättegoda ut! Kan du dela med dig av receptet? ;-)

    Ha det gott!
    /Zun

    SvaraRadera