tisdag 25 januari 2011

En helt vanlig tisdag...

Dagis, jobb, middag, lek, nattning, plock, städ, tvätt, trött... Skönt att det i alla fall blivit liiiite ljusare ute.

Förresten har jag bestämt mig. Det blev färdiga hissgardiner med fel mått som jag får justera med symaskinen. Har jagat överallt efter liknande fast med rätta måtten, inte en endaste (eller jo, hittade fin fina o helt perfekta MEN prislappen var straxt över tusenlappen PER STYCK och jag behöver ju FEM. Det måttet passade inte plånboken istället). Hoppas verkligen att jag inte tagit mig vatten över huvudet...


Kram Mia

6 kommentarer:

  1. Spännande! Lycka till med symaskinen, det kommer säket att bli kanon fint. Ser fram emot att få se resultatet.
    Ha en skön kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Klart att du fixar det. Ta det bara lugnt och mät ordentligt! Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är klart du fixar att sy om gardinerna. Jättecharmig våg. Du är så himla duktig att fotografera, alltid vackra bilder. Ha det gott!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Lycka till! Kommer säkert gå bra och bli hur fint som helst, ska bli kul att se!

    Ha en bra dag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  5. Det kommer gå bra! det är inte svårt...:-)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Det blir säkert bra. Jag som inte kan sy skulle ha gjort ett annat val :-)

    Ha en toppenfiin fredag.

    SvaraRadera