lördag 22 januari 2011

Prins Levis

I onsdags var jag såklart till loppisen för och köpa bordet som ångrade att det inte fick följa med hem redan i lördags, men det var ju naturligtvis borta... SNYFT... Kändes ju dumt att ha åkt dit och sen komma hem tomhänt. Så en hylla för en tia blev perfekt med lite vit färg till Levis rum.

Idag är jag och barnen solo, pappa J är i Manchester och kollar fotboll. Så hemmagjord pizza, lördagsgodis och Pippi Långstrump blir det för resten av kvällen.







Kram Mia

12 kommentarer:

  1. Vilket fint rum han har din lilla prins! Tapeten var helt fantastisk!!! Skulle vilja ha något liknande i gossarnas rum nu när vi ska flytta ihop dem i ett rum. Får man fråga var du har köpt den?

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Fint han har det!
    Tråkigt med bordet, förstår din besvikelse.
    Ha en mysig lördag med barnen nu!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Såå fint den lilla prinsen Levis har det på sitt rum. Tråkigt med det lilla bordet som inte fanns kvar. Ha en fin lördagkväll.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Så fint rum han har prinsen, och vilken cool bil. Den hade Viggo älskat....
    Synd med bordet.
    Hoppas ni har en mysig kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Åh, så synd med bordet:-( Tur att du kunde få med dig något annat i alla fall!

    vilket jättefint och mysigt barnrum!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  6. Vad tråkigt att bordet var borta. Trist när man ångrar sig och inte får som man vill p.g.a detta.

    Ha en fin lördagskväll.

    SvaraRadera
  7. Så fint din lille prins bor. Jag gillar den lilla grå bilen! =)

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Å vad jag har grämt mig mååååånga gånger för att jag inte slagit till på saker som jag tvekat för!
    Härligt prinsrum! Bilen är ljuvlig! skulle mina killar vilja ha!

    Skön söndag!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Hej goa Mia! Åhh så fint han har det lillprinsen på sitt rum, förstår om han trivs där! Må så gott i veckan kram från Maria

    SvaraRadera
  10. Så fint rum, gillar speciellt tapeten och den fina bilen :o)

    Kram!

    SvaraRadera